Blog Online Fitness

5 potravinových doplňků, bez kterých se při hubnutí neobejdete
Rady, tipy, triky

5 potravinových doplňků, bez kterých se při hubnutí neobejdete

11.01.2019
Ať už chcete hubnout nebo jen rýsovat, cvičení a zdravá strava jsou samozřejmě základ. Hubnutí je ale třeba trochu „dopomoct“ i jinak. Máme pro vás tipy na potravinové doplňky, které zaručí, že vaše snaha ve fitku a v kuchyni nepřijde vniveč!

 

Jak se zorientovat v obrovském množství potravinových doplňků? Připravili jsme přehled těch nejdůležitějších, které by vám při hubnutí neměly doma chybět. A máme pro vás i doporučení, kdy je užívat, aby byl efekt co nejvyšší.

Účinný spalovač, který vás nakopne před cvičením

Asi nejdůležitější z potravinových doplňků podpoří vaši snahu zhubnout spalovače tuků. Ty kombinují různé druhy látek, které podporují spalování. Spalovače s přídavkem kofeinu navíc stimulují organismus k vyšším výkonům, což zajišťuje lepší výkon při cvičení a jeho větší efektivitu.

Vhodným produktem pro podporu spalování může být například spalovač FAT KILLER, který obsahuje vyváženou kombinaci látek Citrus aurantium, L-karnitin a Guarana, určenou pro ženy. Přídavek kofeinu vás navíc opravdu nakopne k vyšším výkonům, takže jeho užití se doporučuje především před cvičením. V netréninkových dnech je možné užívat ráno, abyste lépe spalovala po celý den.

Produkty podporující spalování bez kofeinu

Pokud jste senzitivní na kofein a cvičíte večer, mohou pro vás být vhodnější spalovače bez přídavku kofeinu. Existují různé alternativy těchto spalovačů, obvykle obsahují přírodní látky, které pomáhají zrychlit metabolismus.

Jedny z nejúčinnějších přírodních látek obsahují plody palmy açaí které jsou bohaté na vlákninu, antioxidanty, minerály nebo nenasycené mastné kyseliny a podporují tak rychlejší spalování. Nejlepší je dodávat je tělu právě v doplňcích, jako je například ACAI BOOST, kde je jeho koncentrace nejvyšší. Stejně jako u předchozího spalovače doporučujeme užívat před cvičením nebo ráno po probuzení v netréninkových dnech.

Hubnout můžete, zatímco spíte

Nevěříte, že můžete spalovat i v noci? Z omylu by vás vyvedl německý výzkumník Detlef Pape, který je přesvědčen, že ve fázi hlubokého spánku vyplavujeme růstový hormon, jemuž můžeme laicky říkat i „spalovač tuku“. Spalování v noci navíc můžete podpořit potravinovým doplňkem NIGHT BURNER, který skvěle doplňuje spalovače. Sníte-li 2 až 3 tobolky po večeři, v nočních hodinách se zvýší rychlost vašeho metabolismu.

 

 

BCAA i Carnitin nejsou jen pro chlapy

Máte-li tukové polštáře, six pack ani vyrýsované tělo z nich nevybudujete. Takže základem je upravit jídelníček a zařadit intenzivní tréninky – kardio i silové cvičení. Spalujte, budujte, zpevňujte! A když už se do toho pustíte se vší parádou, myslete také na ochranu a regeneraci svalové hmoty. Užívejte 2 až 4 tobolky BCAA před tréninkem a stejný počet po tréninku. Pokud nerady polykáte pilulky, pořiďte si BCAA ve formě nápoje s citrusovou nebo melounovou příchutí.

Celosvětově nejpopulárnější pomocník ke spalování tuku je dozajista Carnitin. Řada sportovců na něj nedá dopustit. Carnitin totiž umožňuje získávání energie z uložených tukových zásob, ovlivňuje metabolismus tuků a jejich následné odbourávání. Navíc posiluje i srdce. Užívá se ráno nalačno a před tréninkem.

Bílkoviny jsou důležité pro hubnutí i rýsování

Během hubnutí i rýsování je potřeba zvýšit příjem bílkovin. Orientační hodnota bílkovin je při redukci 1,8–2 g na 1 kg tělesné hmotnosti. Zařaďte do jídelníčku řecké jogurty, tvarohy, skyry, cottage, vejce a maso. Nemáte-li čas vymýšlet, co ke svačině, nahraďte ji proteinovým nápojem, na němž si navíc smlsnete. Celých 77 % bílkovin obsahuje například tento kokosový protein nebo vanilkový protein.

Základem hubnutí je samozřejmě trénink a zdravé stravování, bez toho to nepůjde. Pokud už ale začnete trénovat, doplňte tělu vše, co potřebuje, abyste co nejvíce podpořily zdravé hubnutí. A výsledky uvidíte už za pár týdnů!


Eva z Ladylab

www.ladylab.cz


 

 

Další články

Rady, tipy, triky
Vysoce intenzivní cvičení aneb co se děje s tvým tělem při silovém kardiu a HIITu?
Vysoce intenzivní cvičení aneb co se děje s tvým tělem při silovém kardiu a HIITu?
Všichni hledáme nejvíce efektivní způsoby cvičení a stravování, které by nám pomohly k rychlejšímu úbytku na váze a k snazšímu budování svalové hmoty. Této otázce se věnuje celá řada vědců, kteří přicházejí s jasnou odpovědí: Vysoce intenzivní cvičení, je nejlepší.
Čtěte více
Rady, tipy, triky
Jak cvičit a jíst na dovolené?
Jak cvičit a jíst na dovolené?
Dovolené jsou zaslouženým relaxem pro nás všechny, ale často trpí naše postava, jelikož hůře dodržujeme náš obvyklý fitness režim. Podívejme se na několik způsobů, jak na dovolené (tolik) nepřibrat.
Čtěte více
Nahoru