Blog

Fitness
Proč cvičit jógu?
Proč cvičit jógu?
Důvodů proč cvičit jógu bych našla stovky, ne-li více. Cesta k józe je velmi individuální, někoho k józe přivede snaha zlepšit zdraví či kondici, jiného zvědavost atd. Jóga je v dnešní době hodně populární a poslední dobou zaznamenává obrovský „boom“. Pokud zrovna zvažuješ, začít s praktikováním jógy, tak už neváhej a začni. Tady je několik důvodů proč…
Čtěte více
Fitness
4 typy ženského zadečku a účinná cvičení pro každý z nich
4 typy ženského zadečku a účinná cvičení pro každý z nich
Říká se, že existují dva druhy žen, ty které mají jako svou přednost poprsí a ty, které mají zadek. Bohužel pokud nám poprsí nedarovala příroda nebo plastický chirurg, tak s velikostí nic moc neuděláme. U zadečku to však neplatí, každá žena může mít pěkný zadek, ale chce to jít na to chytře!
Čtěte více
Fitness
Seriál: Nejlepší cviky pro hruškovitý typ postavy – Cviky na nohy a zadeček
Seriál: Nejlepší cviky pro hruškovitý typ postavy – Cviky na nohy a zadeček
V předchozím díle našeho seriálu jsme si ukázali základní charakteristiku hruškovité postavy a zaměřili jsme se na cviky na horní polovinu těla, abychom dosáhli symetričnosti postavy. V druhém díle se zaměříme na spodní polovinu těla a na účinné cviky na zeštíhlení spodní části těla.
Čtěte více
Fitness
Špeky do vody, aneb zhubni ve vodě s těmito 7 cviky!
Špeky do vody, aneb zhubni ve vodě s těmito 7 cviky!
Léto je v plném proudu a kvůli vysokým teplotám se nám nechce cvičit a raději se vydáváme k vodě. Cvičení tělu samozřejmě chybí, a proto přibíráme. Jak tento problém vyřešit? Budeme cvičit ve vodě!
Čtěte více
Fitness
Seriál: Nejlepší cviky pro hruškovitý typ postavy – Charakteristika hrušky a cviky na horní polovinu těla
Seriál: Nejlepší cviky pro hruškovitý typ postavy – Charakteristika hrušky a cviky na horní polovinu těla
Tělo každé z nás je jiné a náš typ postavy je předurčen geny. V tomto článku se zaměříme na hruškovitý typ postavy a především na to, jaké cviky zvolit pro horní polovinu těla.
Čtěte více
Fitness
Jak vybrat Kettlebell a 4 skvělé cviky pro posílení celého těla
Jak vybrat Kettlebell a 4 skvělé cviky pro posílení celého těla
Mnoho z nás si pořizuje domů různé pomůcky na cvičení, které udělají náš trénink více efektivní a náročnější. Cvičení s vlastní váhou je pro začátečníka dostačující a po dlouhou dobu nám dává dost zabrat, ale čím více se zlepšujeme, tak je vhodné sáhnout po závaží. Dnes se podíváme k čemu je dobrý kettlebell.
Čtěte více
Fitness
5 účinných cviků pro krásnější a štíhlejší stehna
5 účinných cviků pro krásnější a štíhlejší stehna
Nohy jsou kamenem úrazu nás žen. Většina z nás je chce zeštíhlit, zpevnit a zbavit se celulitidy. Podívejme se na 5 účinných cviků, které nám pomohou ke krásnějším a štíhlejším stehnům a zároveň k posílení zadečku.
Čtěte více
Fitness
Kompletní návod s tréninkovým plánem na kulatý zadek! Žádné výmluvy, jen pořádná dřina, která stojí za to!
Kompletní návod s tréninkovým plánem na kulatý zadek! Žádné výmluvy, jen pořádná dřina, která stojí za to!
Kulatý zadek chceme všechny! Sice se nejedná o to nejdůležitější na naši osobě, ale mít pěkný zadek je zkrátka skvělé! Dodává nám sebevědomí, mnohem raději se díváme do zrcadla a vypadáme perfektně v kalhotách a šatech. Podívejme se společně, jak dosáhnout kulatého zadku a kolik dřiny to chce.
Čtěte více
Fitness
Jak jsem zhubla 7kg za necelé dva měsíce
Jak jsem zhubla 7kg za necelé dva měsíce
Někteří z nás znají tu situaci, kdy jsme se vlivem stresu a nedostatku času projedli k několika, někdy i hodně, kilogramům navíc. Oblečení máme těsné, do schodů se hned zadýcháme a pohled do zrcadla je znepokojivý.
Čtěte více
Fitness
10-týdenní cesta za skvělou postavou
10-týdenní cesta za skvělou postavou! To si na vlastní kůži vyzkoušelo spousty našich uživatelů, kteří se zapojili do skupiny ONFIT10. A my pro Vás máme výsledky z proměny, a pár rad naších úspěšných bojovnic.
Čtěte více
Fitness
Bolí tě kolena? Tak zkus tenhle skvělý trénink pro pevnější zadek!
Bolí tě kolena? Tak zkus tenhle skvělý trénink pro pevnější zadek!
Zadek se snaží posilovat každá z nás, ale bohužel některé z nás mají problémy s koleny a klasické dřepy, výpady a jiné náročnější cviky nejsou pro nás to pravé ořechové, jelikož nás pak pekelně bolí kolena. Dnes se podíváme na cviky, které posilují zadeček, ale nezatěžují kolena.
Čtěte více
Fitness
Tréninkový plán s 18 cviky pro všechny problémové partie
Tréninkový plán s 18 cviky pro všechny problémové partie
Každou z nás trápí jiné partie, někdo bojuje s bříškem jiná zase se zadečkem. I když s některou partií máme větší problém, tak je vždy vhodné cvičit i zbývající partie, aby se zpevnily a vytvarovaly. Podívejme se společně na 18 cviků pro problémové partie a na tréninkový plán, jak je všechny posílit a zeštíhlit.
Čtěte více

«  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »
Nahoru