Čas

20-25 minut

Obtížnost

Střední

Pomůcky

Booty Band (Koupit zde), Podložka (Koupit zde)

Booty Band  (posilovací guma) je ideální pomůcka k posilování spodní části těla. Díky Booty Bandu lépe zapojíš především hýžďové svaly a svaly stehen. Na 25 minutových lekcích se zaměříme především na tyto partie, ale vyzkoušíte si i cviky na zpevnění paží nebo břicha.

Nemáte Booty Band? My používáme ty od V&J FITNESS.
Booty Bandy pro začátečníky najdete pod řadou Power, Booty Bandy pro pokročilé jsou součástí řady Color.
 

Sobota 15:00
Booty Band
20-25 min | záznam
Spálíš cca 400 kcal
Trenérka Katka Křístková s Katkou Křístkovou
Pondělí 07:00
Booty Band
20-25 min | záznam
Spálíš cca 210 kcal
Trenérka Katka Křístková s Kateřinou Křístkovou
Sobota 15:00
Booty Band
20-25 min | záznam
Spálíš cca 400 kcal
Trenérka Katka Křístková s Katkou Křístkovou
fotografie klienta
Simona Koudelová 5
Moje typické pondělí s Kateřina Křístková : HIIT a Booty band. Teda lilo ze mě hodně a to už při hiitu, kterej nebyl tolik kardio. Jinak hiit se zátěží byl boží a velmi jsem uvítala, že se jelo v kuse a kazdej cvik jen jednou.. jo a mimochodem anglicak s činkama se mi normálně cvičí líp než bez nich (já mu snad ještě přijdu na chuť)
Nahoru