Čas

40 - 45 minut

Obtížnost

Nízká

Pomůcky

Podložka (Koupit zde)

Jedná se o mírnou Hatha jógu, tedy cvičení vhodné pro nastávající maminky, pro zlepšení fyzické kondice, duševního zdraví, hormonální rovnováhy, průběhu porodu a poporodní regenerace. Cvičení zahrnuje nejen (asány – pozice), ale také pránájámu (dechové cvičení), relaxaci a meditaci, což vede k ponoření se do sebe sama a navázaní bližšího vztahu s děťátkem.

Každá maminka by měla cvičit a zatěžovat se pouze do té míry, jak je jí to příjemné a cítí, že nejde přes hranice svých možností. Pokud je průběh těhotenství bezproblémový, je možné cvičit od prvního trimestru, pokud ne, doporučuje se začít až v druhém trimestru. Vždy však můžete (a je to velice přínosné) provádět jemné dechové techniky a meditace.

Doporučujeme konzultovat se svým ošetřujícím lékařem.

fotografie klienta
Renata Janská 5
Naprosto super. Díky vašim radám a lekcím mám za měsíc a půl, přes 7 kilo dole. Jde to snadněji, než jsem si myslela. Jste skvělí :-*
fotografie klienta
Lucie Buchwaldková 5
Mám za sebou první lekci a musím říct, že super! Skvělý nápad. Hodně řeším čas a tento způsob cvičení ho fakt šetří :) Jdu do členství!
fotografie klienta
Pivik Evik Chelsie 5
Zdravím vás našla jsem u vás perfektní trénink a cvičeni. Vždy si mohu vybrat co a kdy cvičit. Díky vašim lekcím se postava krásně zpevňuje a cvičeni není mučeni ale zábava a stává se zvykem. Cvičím ráda Pilates s Verčou a Táňou nebo jógu s Monikou a Darjou.
fitinvest | 2018 Poski.com s.r.o. Webové stránky vytvořilo Poski.com. Tvorba webových stránek na míru.
Nahoru