Čas

40 - 45 minut

Obtížnost

Nízká

Pomůcky

Podložka (Koupit zde)

Pilátes pro těhotné je koncipovaný tak, aby byly posíleny určité partie těla jako jsou nohy, hýždě, ruce a šíkmé svaly břišní. Některé cviky z klasického Pilátesu jsou vyřazeny kvůli své nevhodnosti v podobě přílišného zatížení přímého břišního svalu. Jiné cviky jsou malinko poupraveny, tak aby je mohly cvičit i těhotné ženy.

fotografie klienta
Renata Janská 5
Naprosto super. Díky vašim radám a lekcím mám za měsíc a půl, přes 7 kilo dole. Jde to snadněji, než jsem si myslela. Jste skvělí :-*
fotografie klienta
Pivik Evik Chelsie 5
Zdravím vás našla jsem u vás perfektní trénink a cvičeni. Vždy si mohu vybrat co a kdy cvičit. Díky vašim lekcím se postava krásně zpevňuje a cvičeni není mučeni ale zábava a stává se zvykem. Cvičím ráda Pilates s Verčou a Táňou nebo jógu s Monikou a Darjou.
fotografie klienta
Naďa Rašková 5
Cvičím už 1 měsíc a je to super, nejvíce mi vyhovují lekce Markéty Stoklasové, ale zkouším i ostatní . Je fajn, že pokaždé můžu vyzkoušet něco jiného a hlavně, že se nemusím nutit, abych šla někam do posilovny.
fitinvest | 2018 Poski.com s.r.o. Webové stránky vytvořilo Poski.com. Tvorba webových stránek na míru.
Nahoru