Čas

40 - 45 minut

Obtížnost

Vysoká

Pomůcky

Podložka (Koupit zde)

Pokud chceme efektivně budovat svalovou hmotu, uvolňovat v mozku endorfiny a hubnout, tak bychom měli začít aplikovat princip silového kardia, které kombinuje posilovací cviky ve vysokém tempu. Tento princip není žádnou novinkou, jeho pevné základy najdeme v mnoha druzích cvičení, jako je například HIIT, Crossfit nebo rychlejší Tabata. 

Dalším skvělou výhodou silového kardia, je to, že naše fyzička, výkonost, ale také síla, se bude velice rychle zlepšovat. Při pravidelném cvičení uvidíme zlepšení po pár trénincích.

čtvrtek 11:00
Silové kardio
40-45 min | záznam
Spálíš cca 390 kcal
Trenérka Bc. Zuzana Hajduková, Dis. se Zuzanou Hajdukovou
úterý 07:00
Silové kardio
40-45 min | živě
Spálíš cca 390 kcal
Trenérka Bc. Zuzana Hajduková, Dis. se Zuzanou Hajdukovou
čtvrtek 11:00
Silové kardio
40-45 min | živě
Spálíš cca 390 kcal
Trenérka Bc. Zuzana Hajduková, Dis. se Zuzanou Hajdukovou
Nahoru