Blog Online Fitness

3 snadné cviky, pro pevné paže
Fitness

3 snadné cviky, pro pevné paže

24.09.2017
Žádná z nás nechce mít plandavé paže, které pak nechceme ukazovat v tílku nebo triku s krátkým rukávem. Naše skvělá trenérka Aleks to moc dobře ví, a proto si pro nás připravila tři snadné cviky, pro posílení celých paží, ramen a horních zádových svalů.

Online Fitness

Trénink

Pokud nás trápí právě tato partie, tak bychom se jí měly zhruba 3x týdně. Sérii cviků odmakáme ve třech kolech po 20ti opakování. Celý trénink nám předvádí Aleks na videu níže.

 

 

Překlápění

Postavíme se rovně, chodidla na šířku pánve a mírně pokrčíme kolena. Zvedneme ruce s činkami tak, aby naše paže svíraly pravý úhel s předloktím, stáhneme bříško, zatneme zadek a s výdechem překlopíme paže dolů a s nádechem zase zpět.

 

 

Bicepsové přítahy

Postavíme se rovně, zatneme bříško, zadeček a zpevníme záda. Ruce máme podél těla vnitřní stranou loktů ven. V rukou máme činky a s výdechem je přitáhneme k hrudi. Při pohybu nahoru se nijak nepředkláníme ani nezakláníme. Následně pomalu ruce opět spouštíme dolů.

 

 

Kick back

Postavíme se do mírného předklonění, mírně pokrčíme nohy, stáhneme lopatky a přitáhneme ruce s činkami k hrudníku. S výdechem napneme ruce co nejvíce dozadu a poté opět přitáhneme.

 

 

Ing. Kateřina Škrlová

Redaktorka OnlineFitness.cz
online fitness

 

 

 

 

Další články

Fitness
4 cviky pro pevný zadek s Katkou Křístkovou
4 cviky pro pevný zadek s Katkou Křístkovou
Nudí tě už klasické cviky na zadek? Chceš něco náročnějšího? Nebo naopak se necítíš na pokročilé cviky? Vyzkoušej tento skvělý trénink na zadek od naší trenérky Katky Křístkové, která si pro tebe připravila varianty jak pro pokročilé, tak pro úplné začátečníky. Trénink, který sedne všem!
Čtěte více
Fitness
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Po porodu jsem měla jako téměř každá maminka nějaké ty kila navíc a brzy jsem z nich byla opravdu nešťastná, jelikož ne a ne shodit, spíše naopak. Na dojíždění do fitness center jsem neměla čas ani energii a platit si osobního trenéra bylo pro mě finančně nepřijatelné. Naštěstí jsem našla řešení.
Čtěte více
Nahoru