Blog

Fitness
Poznej své tělo: Triceps! 4 efektivní cviky pro pevnější tricepsy
Poznej své tělo: Triceps! 4 efektivní cviky pro pevnější tricepsy
Plandavé paže, noční můra všech žen. Bohužel je tato můra velmi reálna a povolené tricepsy nás dohání k šílenství. Podívejme se v našem seriálu na tuto svalovou partii a ukažme si efektivní trénink pro pevnější triceps.
Čtěte více
Rady, tipy, triky
Jak poznat zda jsme dostatečně hydratování?
Jak poznat zda jsme dostatečně hydratování?
To, že máme pravidelně pít, víme všichni, ale kdy pijeme nedostatečně a kdy to naopak přeháníme? Každé tělo je jiné a má jiné potřeby. Nějaké obecné standarty jsou sice známy, ale ty nejsou individuální. Přitom dostatečnou hydrataci můžeme poznat zcela snadno, a to z moči.
Čtěte více
Fitness
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Po porodu jsem měla jako téměř každá maminka nějaké ty kila navíc a brzy jsem z nich byla opravdu nešťastná, jelikož ne a ne shodit, spíše naopak. Na dojíždění do fitness center jsem neměla čas ani energii a platit si osobního trenéra bylo pro mě finančně nepřijatelné. Naštěstí jsem našla řešení.
Čtěte více
Fitness
Poznej své tělo: Prsa! 4 skvělé cviky pro pevnější prsa
Poznej své tělo: Prsa! 4 skvělé cviky pro pevnější prsa
Pevná a plná prsa by chtěla každá žena, bohužel pro krásná prsa to chce mít dobrou genetickou výbavu. Avšak i když prsa máme menší nebo je na nich již znát gravitace, tak je stále můžeme trochu vylepšit a nyní nemyslíme plastikou, ale pořádným tréninkem.
Čtěte více
Rady, tipy, triky
Vápník, jeden z nejvýznamnějších minerálů v našem těle
Vápník, jeden z nejvýznamnějších minerálů v našem těle
Vápník je pro naše tělo velmi důležitý, jelikož tvoří téměř 2% naši hmotnosti. A proto bychom jej měli pravidelně doplňovat kvalitní stravou. Podívejme se, co může způsobit nedostatek vápníku.
Čtěte více
Rady, tipy, triky
LG představilo novou sušičku a naučilo nás jak prát a sušit sportovní prádlo
LG představilo novou sušičku a naučilo nás jak prát a sušit sportovní prádlo
Společnost LG nás pozvala na svůj event, kde představila novou super úspornou sušičku a ukázala jak správně prát a sušit nejen sportovní prádlo. A my se teď s vámi o pár zajímavých tipů podělíme.
Čtěte více
Fitness
Yoga workout, posilovací trénink, kterým zpevníš celé tělo
Yoga workout, posilovací trénink, kterým zpevníš celé tělo
Jóga je více a více oblíbená u všech věkových kategorií, jelikož se zaměřuje na pomalejší pohyby, správné dýchání a čistou mysl. Avšak jógou můžeme i účinně posilovat celé tělo, stačí zvolit správné cviky. Naše trenérka Monika si pro Vás přesně tento typ tréninku připravila.
Čtěte více
Fitness
4 cviky pro pevnější břicho a střed těla
4 cviky pro pevnější břicho a střed těla
Břicho a střed těla je velice důležitý pro správné držení naši páteře a pro celkový postoj. Naše trenérka Markéta Stoklasová si pro Vás připravila skvělé 4 cviky, kterými dosáhneme pevnějšího břicha a pevnějšího středu těla.
Čtěte více
Fitness
Poznej své tělo: Hamstringy! TOP 4 cviky na hamstringy a zadek
Poznej své tělo: Hamstringy! TOP 4 cviky na hamstringy a zadek
Hamstringy jsou stehenní svaly, které jsou u žen velmi přehlížené. Přitom se jedná o jedny z větších svalů v našem těle. Podívejme se k čemu je tato skupina svalů důležitá a na trénink, který nám je pomůže posílit.
Čtěte více
Rady, tipy, triky
20 nejlepších potravin proti kocovině
20 nejlepších potravin proti kocovině
Všichni se rádi bavíme a k tomu často také patří alkohol. Některým z nás stačí opravdu málo, aby se na druhý den probudili s kocovinou. Bolí nás hlava, je nám nevolno a rozhodně se nám nic nechce. Jak proti kocovině bojovat?
Čtěte více
Fitness
Super série na zadek pevný jako kámen
Super série na zadek pevný jako kámen
Super série, to je účinný styl cvičení, pokud chceme posílit jednu určitou partií. Dnes se s naši trenérkou Zuzkou zaměříme na zadek.
Čtěte více
Životní styl
ZÁŘIJOVÁ JÓGOVÁ VÝZVA S ONLINEFITNESS - 3. týden
ZÁŘIJOVÁ JÓGOVÁ VÝZVA S ONLINEFITNESS - 3. týden
Dnes se v zářijové výzvě naučíme pozici bočního prkna neboli Vasithasána.
Čtěte více

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »
fitinvest | 2018 Poski.com s.r.o. Webové stránky vytvořilo Poski.com. Tvorba webových stránek na míru.
Nahoru