Blog Online Fitness

Jak jsem shodila 16 kilogramů za tři měsíce
Fitness

Jak jsem shodila 16 kilogramů za tři měsíce

05.04.2017
Žádné šílené diety, žádný osobní trenér, ani žádné velké oběti, dělala jsem jen to, co může dělat matka dvou dětí a zaměstnaná žena. A zvládla jsem to, ani tak složité to nebylo…

Online Fitness

 

Jsem matkou dvou dětí, Honzíka (5 let) a Aničky (3 roky). Mé děti jsou pro mě vším a snažím se jim dopřát vše, co potřebují. Dvě děti jsou v dnešní době velká zátěž, ať už časová, tak finanční. A právě z druhého důvodu, ještě při mateřské, jsem začala pracovat na živnost jako účetní. Přes den jsem se věnovala dětem a domácnosti, po večerech zase své práci. Čas sama na sebe jsem prakticky neměla a na mém těle to šlo rychle znát. Strhané tváře, kruhy pod očima a samozřejmě také tloušťka, ale já si to nějak nepřipouštěla, byla jsem přeci po porodu, a to má nadváhu snad každá.

 

Když jsem poprvé vedla Aničku do školky, tak jsem už byla rozhodnutá, že se pokusím svou živnost v oblasti účetnictví více rozvinout a vybudovat menší podnik. V dnešní době se téměř veškeré podnikání odehrává na internetu, a to mé nemohlo být pozadu. Nechala jsem si zřídit webové stránky a plnila je informacemi. Kamarádka Jana mi jednou řekla, že lidé rádi předem vědí, s kým budou jednat a že bych měla mít na svém webu i svou fotografii. Její nápad mi utkvěl v hlavě, a po pár dnech, jsem se rozhodla, že se nechám vyfotit u profesionálního fotografa. Když už fotka, tak by měla mít úroveň.

 

Říkáte si, proč se o tom vůbec zmiňuji? Návštěva fotografa je podstatnou částí mého příběhu, jelikož díky této životní situaci, jsem zjistila, že je něco špatně. Pan fotograf byl opravdový profesionál, a na každé fotce jsem byla opravdu krásná. Ano, krásná, ale hrozně tlustá. Při pohledu na ty obří paže, prsa jako od Dolly Buster a břicho, které se pyšnilo dvěma VELKÝMI špeky, tak mi bylo do pláče. Dala jsem volnost svým emocím, fotografie ze studu smazala a téměř celou noc probrečela.

 

Ráno jsem vstávala s přesvědčením, že musí nastat změna. Hned po probuzení jsem hledala na internetu, jak efektivně a nejlépe přes noc, zhubnout. Děti byly na víkend u babičky a já na tuto hubnoucí osvětu měla celý víkend. V pondělí jsem byla natolik nastudovaná, že bych z fleku mohla každému radit, teorii jsem zvládla na výbornou. Bylo pondělí, ideální den pro první praxi.

 

Informace byly na různých stránkách různé, ale v jednom se shodovaly: Pravidelné jídlo, pravidelný pohyb. A já se toho chtěla držet. Nachystala jsem si jídlo do krabiček na celý den a po obědě jsem se odhodlala zajít do fitness centra. Při mé nalomené sebedůvěře, při mém téměř pěti letém zanedbávání péči o pleť, o vlasy, o šatník, vlastně o všechno, tak byla tato návštěva hodně špatný nápad. Hned na recepci, kdy jsem si ještě ani nevyslechla veškeré informace o tom, jak to všechno chodí, tak už se na mě přilepil namakaný osobní trenér. Nejdříve mě sjel od hlavy až k patě a na to prohlásil: „Tady si máknem na změně.“ Nejdříve mě tento trenér zavedl do samostatné místnosti, kde byl pro mě očistec. Byla tam váha! A ukázala mi 80,5 kilogramů při mé výšce 165 centimetrů. Z hlavy mi pan trenér spočítal BMI, podle kterého jsem na hodnotách obezity. Vážení a i měření mých partií bylo za mnou, takže převléknout a cvičit. Už při převlékání jsem se styděla, jako asi nikdy. Kolem mě krásné, štíhlé a opálené ženy, které si mě zvědavě prohlížely. Naštěstí mlčely. Muži na cvičišti už tak shovívaví nebyli. V prvních 5 minutách jsem slyšela věty jako: „Ta tedy vypadá.“ „Takový malý slon.“ „Reklama na fast food.“ Ale nejvíce mi v hlavě utkvěla věta: „Tak pěkná ženská, jak to mohla nechat dojít tak daleko?“ Ano, jak jsem to mohla nechat dojít tak daleko, že se za sebe stydím? Po této myšlence jsem trenérovi sdělila, že musím na WC a už jsem se nevrátila. Od té doby jsem fitness centrum nenavštívila a asi už ani nenavštívím.

 

Rozhodla jsem se, že budu cvičit doma a našla jsem si obrázky různých cviků a tréninků. Už první den, kdy jsem skákala angličáky, tak mi ruplo v kotníku a já dalších 14 dní nemohla málem chodit. Evidentně jsem zvolila špatný trénink, ale jak zvolit ten správný. Opět jsem se dala na studium, nyní ohledně cvičení. A našla jsem!

 

Našla jsem portál, který se zabýval cvičením online. Při projetí celého webu www.onlinefitness.cz jsem zjistila, že velkou spoustu lekcí předcvičují trenéři, kteří vysvětlují každý svůj pohyb. Dále jsem na jejich webu našla i články o správném stravování, kvalitnějším odpočinku nebo i o lepším sexu. Vše bylo přehledné, velmi snadné na ovládání a za pár korun. Musela jsem to vyzkoušet.

 

Online Fitness 

Na blogu Online Fitness jsem se dozvěděla, že je opravdu důležité si zaznamenávat svou hmotnost a míry. Dokonce jsem se i dozvěděla, které míry mám měřit. Tak jsem to tedy udělala.

 

První týden

Váha: 82 Kg

Hrudník: 105 cm

Zadek: 110 cm

Břicho: 84 cm

Stehno: 72 cm

Boky: 104 cm

Lýtko: 45 cm

 

 

Z předchozí zkušenosti s angličáky jsem si zvolila klidnější lekce, a to jógu a cvičení pro začátečníky. Velkou výhodou pro mě bylo, že jsem si lekci mohla pustit kdykoliv, stačilo si ji přehrát z archivu. Na blogu jsem se také dozvěděla, že je vhodné více chodit, jelikož mám děti, které baví procházky, tak mě tato možnost i potěšila. Dále jsem si pořídila hrudní pás, abych věděla, jak mám mít vysoký tep, pro nejlepší spalování.

 

První a druhý týden cvičení:

Pondělí – Cvičení pro začátečníky

Úterý – Procházka s dětma (pomalejší tempo)

Středa – Štíhlá jóga

Čtvrtek – Procházka sólo (rychlejší tempo)

Pátek – Cvičení pro začátečníky

Na blogu jsem se dočetla, že bych si měla měřit a vážit každý týden, ale po prvním týdnu cvičení jsem na to nějak neměla odvahu a změřila jsem se až na začátku třetího týdne cvičení.

 

Třetí týden

Váha: 79 Kg

Hrudník: 102 cm

Zadek: 107 cm

Břicho: 82 cm

Stehno: 71 cm

Boky: 102 cm

Lýtko: 45 cm

 

 

Už po 14-ti dnech jsem viděla výsledky a věděla jsem, že to zabírá. I když jsem nezhubla přes noc, tak jsem byla pevně rozhodnutá vytrvat ve cvičení a přidat rychlejší tempo.

 

Třetí a čtvrtý týden cvičení:

Pondělí – Břicho Zadek Nohy

Úterý – Power jóga

Středa – Procházka s dětma

Čtvrtek – Problémové partie, procházka sólo

Pátek – Procházka s dětma

 

Pátý týden

Váha: 76 Kg

Hrudník: 100 cm

Zadek: 105 cm

Břicho: 80 cm

Stehno: 69 cm

Boky: 101 cm

Lýtko: 44 cm

 

 

Pátý a šestý týden cvičení:

Pondělí – Problémové partie

Úterý – Vinyasa jóga

Středa – Tabata

Čtvrtek – Pomalá procházka (vše mě bolelo)

Pátek – Břišní pekáč

 

Sedmý týden

Váha: 73 Kg

Hrudník: 98 cm

Zadek: 104 cm

Břicho: 78 cm

Stehno: 67 cm

Boky: 99 cm

Lýtko: 41 cm

 

 

Sedmý a osmý týden cvičení:

Pondělí – BodyRock

Úterý – Kruhový trénink

Středa – Procházka s dětma

Čtvrtek – Problémové partie

Pátek - HIIT

 

Devátý týden

Váha: 70 Kg

Hrudník: 97 cm

Zadek: 102 cm

Břicho: 75 cm

Stehno: 65 cm

Boky: 97 cm

Lýtko: 40 cm

 

 

Devátý a desátý týden cvičení:

Pondělí – Procházka sólo

Úterý – Dokonalý zadeček

Středa – Funkční trénink

Čtvrtek – Pilates

Pátek – Procházka s dětma

 

Jedenáctý týden

Váha: 68 Kg

Hrudník: 92 cm

Zadek: 100 cm

Břicho: 70 cm

Stehno: 62 cm

Boky: 93 cm

Lýtko: 39 cm

 

 

Jedenáctý a dvanáctý týden cvičení:

Pondělí – Spalovačka

Úterý – Power jóga

Středa – Tabata

Čtvrtek – Procházka s dětma

Pátek - BodyRock

 

Třináctý týden

Váha: 66 Kg

Hrudník: 90 cm

Zadek: 98 cm

Břicho: 69 cm

Stehno: 58 cm

Boky: 90 cm

Lýtko: 38 cm

 

 

Ano, shodila jsem za 3 měsíce krásný 16 kilogramů a 15 centimetrů v pase. Musela jsem kompletně vyměnit celý šatník, jelikož vše na mě plandalo. I když se mi podařilo zhubnout, tak se cvičením rozhodně nekončím. Pomáhá mi se odreagovat, vybít ze sebe stres a hlavně mít lepší náladu. Mám lepší fyzičku, nemám problém si hrát s dětma na honěnou a konečně mě už tak snadno nechytí. Manžel má ze mě ještě větší radost, než mám já sama ze sebe. Ani ne tak kvůli hezčímu tělu, ale údajně kvůli mému většímu klidu a častému úsměvu. Chtěla bych poděkovat všem lidem, kteří se podílejí na fungování Online Fitness, protože to právě Vy jste mi pomohli udělat můj život mnohem krásnější. A pokud zrovna tyto řádky čte nějaká další nešťastná žena, tak mám pro tebe radu: „Cvičení tvůj život zlepší nejen z fyzické stránky, ale hlavně z té psychické, tak přestaň váhat a začni hned!“ 

 

Naše klientka Hanka S. pokračuje dále ve cvičení a její proměna je stále úchvatnější. Na fotce vlevo váha okolo 81 kilogramů. Na aktuální fotce (vpravo) váha okolo 64 kilogramů. Haničko, celý tým Online Fitness Vám gratuluje a držíme palce, abyste dosáhla postavy, kterou jste si vždy přála. 

 

 Váš tým Online Fitness

online fitness

 

 

Další články

Fitness
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Po porodu jsem měla jako téměř každá maminka nějaké ty kila navíc a brzy jsem z nich byla opravdu nešťastná, jelikož ne a ne shodit, spíše naopak. Na dojíždění do fitness center jsem neměla čas ani energii a platit si osobního trenéra bylo pro mě finančně nepřijatelné. Naštěstí jsem našla řešení.
Čtěte více
Fitness
Kompletní tréninkový program s 5-ti tréninky zaměřenými na nejvíce problémové partie
Kompletní tréninkový program s 5-ti tréninky zaměřenými na nejvíce problémové partie
Problémové partie jako je spodní břicho, větší boky nebo silnější stehna, trápí mnoho žen. Již víme, že pokud chceme obléci menší velikost, tak musíme celkově zhubnout, ale to neznamená, že bychom tyto partie nemohly mít pevnější a ne jako rosol. Podívejme se na kompletní tréninkový plán na problémové partie.
Čtěte více
fitinvest | 2018 Poski.com s.r.o. Webové stránky vytvořilo Poski.com. Tvorba webových stránek na míru.
Nahoru