Blog Online Fitness

Krásnější zadek se cviky, které jsou šetrné pro kolena
Fitness

Krásnější zadek se cviky, které jsou šetrné pro kolena

23.02.2018
Pevný a kulatý zadek chce každá z nás, ale bohužel také trpíme bolesti kolen a klasické dřepy a výpady jsou pro nás velkým oříškem. Musíme se teda s pěkným zadkem rozloučit? Rozhodně NE!

Trénink

Trénink opakujeme alespoň 2x týdně, vždy po 4 kolech. Nezapomínáme na správné provedení cviků, aby svaly zadečku dostaly pořádně zabrat. Tak jdeme na to!

 

  

 

Zašlapování

Postavíme se do mírného poddřepu a levou nohou uděláme zašlápnutí dozadu, poté přitáhneme zpět. Pohyb nohou děláme, co nejrychleji to jde, ale vždy se dotkneme zašlapující nohou země. Stále zůstáváme v podřepu a snažíme se mít zpevněné tělo.

Úkroky

Postavíme se do mírného podřepu, zpevníme celé tělo a uděláme menší úkrok do strany. Váhu máme celou dobu na stojné noze. Přitáhneme nohu zpět a opakujeme v co nejrychlejším tempu.

 

Zanožování

Postavíme se rovně, můžeme se opřít rukou o stěnu a s výdechem zanožíme nohu, co nejvíce nahoru. S nádechem ji přitáhneme zpět. Pohyb provádíme pomalu, ale plynule. Dbáme na zpevněný trup těla, a abychom se nepředkláněli.

 

Mrtvý tah

Mrtvý tah má několik různých provedení, ale všechny vycházejí ze standartního cviku. Cvik začíná v podřepu s chodidly na šířku ramen, v rukou držíme velkou činku, nebo jednoruční činky. Pro domácí posilování lze použít například láhve s vodou. S výdechem a zpevněnými zády a břichem se začneme pomalu zvedat do stoje až do napnutých kolen. Páteř nesmí být prohnutá. Činky se pomalu zvedají pod pas. S nádechem spouštíme činky zpět. Záda nesmí být prohnutá!

Zvedání nohy v leže

Lehneme si na zem, pokrčíme horní nohu a s výdechem ji zvedneme nahoru. S nádechem pomalu spouštíme dolů. Pohyb provádíme v pomalém tempu, ale plynule. 

 

Ing. Kateřina Škrlová

Redaktorka OnlineFitness.cz
online fitness

 

Online Fitness

 

Další články

Fitness
Kompletní tréninkový program s 5-ti tréninky zaměřenými na nejvíce problémové partie
Kompletní tréninkový program s 5-ti tréninky zaměřenými na nejvíce problémové partie
Problémové partie jako je spodní břicho, větší boky nebo silnější stehna, trápí mnoho žen. Již víme, že pokud chceme obléci menší velikost, tak musíme celkově zhubnout, ale to neznamená, že bychom tyto partie nemohly mít pevnější a ne jako rosol. Podívejme se na kompletní tréninkový plán na problémové partie.
Čtěte více
Fitness
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Po porodu jsem měla jako téměř každá maminka nějaké ty kila navíc a brzy jsem z nich byla opravdu nešťastná, jelikož ne a ne shodit, spíše naopak. Na dojíždění do fitness center jsem neměla čas ani energii a platit si osobního trenéra bylo pro mě finančně nepřijatelné. Naštěstí jsem našla řešení.
Čtěte více
fitinvest | 2018 Poski.com s.r.o. Webové stránky vytvořilo Poski.com. Tvorba webových stránek na míru.
Nahoru