Blog Online Fitness

Nejlepší jídla, která můžete zvolit pozdě večer
Zdravě v kuchyni

Nejlepší jídla, která můžete zvolit pozdě večer

21.04.2016
Několik bezpečných způsobů jak zachránit Váš hlad pozdě večer nebo před spaním, pokud nemůžete usnout hladoví.

Online Fitness

 

Ideální je kaseinová bílkovina, která je pomaleji vstřebatelná a je obsažená v mléčných výrobcích. Přispěje také k regeneraci svalů.

 

Cotagge Cheese s živou kulturou

Cotagge sýr je skvělou volbou, jelikož obsahuje málo sacharidů a je bohatý na bílkoviny. Nebojte se zvolit ani plnotučný Cotagge, neobsahuje totiž příliš mnoho tuku, pomůže Vám se zasytit a uhlídat Vaše chuťe. Vyhledávejte tento sýr s živými kulturami, které Vám dodají prospěšné probiotika, aniž byste museli užívat doplňky stravy.

 

Tvaroh

Je také plný bílkovin a s nízkým obsahem sacharidů. Obsahuje bílkovinu Kasein, jejíž vlastností je, že se tráví pomaleji, a tak Vás zasytí na delší dobu. Pokud si dáte tvaroh před spaním, nic se neděje, naopak díky Kaseinu budou Vaše svaly zásobeny živinami po dobu spánku.

Aby tvaroh nebyl tak hutný, můžete jej smíchat s trochou vody, a aby Vám více chutnal, můžete ochutit neslazeným kakaem nebo skořicí a osladit nejlépe přírodním sladidlem Stévií.

 

Kefírové mléko

Kefírové mléko neobsahuje mnoho tuku a má hustější konzistenci, díky čemuž nás zasytí. Navíc obsahuje živou kulturu s probiotiky prospěšnými pro naši střevní mikroflóru. Dejte si tedy klidně plnou sklenici.

 

Bílý jogurt

Platí pro něj v podstatě podobné vlastnosti jako u předešlých výrobků, opět vybírejme ty s prospěšnými živými kulturami a nebojme se ani těch s vyšším obsahem tuku.

 

Vaječné bílky

Pokud máte pozdě večer ještě chuť si nějaké jídlo připravit, zvolte vaječné bílky. Ty neobsahují skoro žádný tuk, žádné sacharidy, zato jsou bohaté na bílkoviny. Vaječné bílky se oproti výše zmíněným tráví rychleji. Můžete k bílkům přidat třeba houby, jarní cibulku, kvalitní šunku nebo i tuňáka ve vlastní šťávě, salátovou okurku, ředkvičky.

 

Tvarůžky

Ano tvarůžky se skvěle hodí na večer i do dietních jídel. Obsahují jen velmi málo tuku, na 100g jen cca 0,5g, málo sacharidů 2,6g, a vysoký obsah bílkovin 28g, jejich největší nevýhoda je ovšem vysoký obsah soli, které je ve 100g celých 5g. Z tohoto důvodu to doporučuji  s jejich množstvím nepřehánět, ale jinak vřele doporučuji, jelikož skvěle uspokojí vaše chutě. Můžete je například nechat rozpustit na restované zelenině.

 

Silvie Sher
https://www.instagram.com/silvie.sh.me/

Trenérka OnlineFitness.cz

online fitness

 

Online Fitness

Další články

Zdravě v kuchyni
5 zajímavých receptů s ořechovým máslem Trinutka
5 zajímavých receptů s ořechovým máslem Trinutka
Ořechové máslo, dobrota, kterou na lžičce milujeme snad všichni. Ale věděli jste, že ořechové máslo může fungovat taky jako skvělé ochucovadlo? A že se vyrábějí také slaná másla?
Čtěte více
Zdravě v kuchyni
Cukroví trochu jinak aneb zkus si něco upéct s naši trenérkou Mončou
Cukroví trochu jinak aneb zkus si něco upéct s naši trenérkou Mončou
Období vánočních svátků nejvíce z celého roku svádí k mlsání. Aby taky ne, všude na nás koukají dobroty v podobě voňavých trdelníků, perníčků, nejrůznějšího cukroví… Zkuste cukroví trochu jinak - ve zdravějších variantách, které si pro vás připravila naše trenérka Monča.
Čtěte více
Nahoru