Blog Online Fitness

Gumička ti dá pořádně zabrat, aneb 4 cviky pro pevnější zadek
Fitness

Gumička ti dá pořádně zabrat, aneb 4 cviky pro pevnější zadek

03.12.2018
Cviků pro pevnější a kulatější zadeček není nikdy dost. Běžně vám ukazujeme tréninky s vlastní váhou nebo s činkami. Dnes se ale podíváme na skvělou pomůcku, kterou je vhodné mít doma – na gumičku.

 

Gumičky

Gumičky a různé gumy se staly v poslední době velmi oblíbené, jelikož lze s nimi provádět velké množství cviků, u kterých lze nastavit různou obtížnost podle úchytu gumičky. Gumičky můžeme zakoupit ve všech sportovních obchodech a lze si vybrat z mnoha variant odporu, dle naší fyzické kondice a síly. Gumičkou můžeme posilovat všechny partie, ale dnes se zaměříme na zadeček a jeho zpevnění.

 

Trénink

Trénink provádíme po 20 opakování na každou nohu a ve 3 kolech. Cviky, kde výrazně využíváme odporu gumy, provádíme v pomalejším tempu. Po celou dobu tréninku dbáme na správné provedení techniky.

 

 

 

 

Výpad zanožení

Postavíme se rovně, gumičku si obmotáme kolem nohou, zpevníme střed těla a uděláme krok dozadu. Z této pozice půjdeme do výpadu, kde chvíli vydržíme, následně se narovnáme a zanožíme zadní nohu. U cviku pravidelně dýcháme.

 

 

Skok do dřepu

Gumičku si obmotáme kolem nohou a postavíme se mírně rozkročmo, abychom gumičku napnuli. Následně uskočíme do širokého dřepu a gumičku roztáhneme ještě více. Pohyb opakujeme.

 

 

Zanožení

Klekneme si na zem, gumičku si obmotáme kolem nohou tak, abychom měli jeden kus pod levým kolenem a druhý na pravé šlapce nohy. Pravou nohu zvedneme a snažíme se ji dát co nejvýše a nejdále. Celou dob mám rovná záda a zpevněný střed těla. Nijak ne neprohýbáme ani nehrbíme.

 

 

Přítahy

Gumičku si obmotáme kolem nohou a lehneme si na břicho. Zpevníme střed těla a dbáme na to, abychom měli břicho stále na podložce. S výdechem ohneme jednu nohu a snažíme se ji dostat, co nejblíže k zadku.

 

Ing. Kateřina Škrlová 

Redaktorka OnlineFitness.cz
online fitness

 

 

Další články

Fitness
Silové kardio, způsob hubnutí a budování svalů, který tě bude bavit
Silové kardio, způsob hubnutí a budování svalů, který tě bude bavit
Celá naše fitness společnost je rozdělena na dva tábory – kardio a posilování. Oba druhy cvičení mají své výhody a nevýhody a oba jsou pro každého z nás jinak efektivní. Tak co je lepší, posilovat nebo běhat? Odpověď je jednoduchá: OBOJÍ!
Čtěte více
Fitness
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Po porodu jsem měla jako téměř každá maminka nějaké ty kila navíc a brzy jsem z nich byla opravdu nešťastná, jelikož ne a ne shodit, spíše naopak. Na dojíždění do fitness center jsem neměla čas ani energii a platit si osobního trenéra bylo pro mě finančně nepřijatelné. Naštěstí jsem našla řešení.
Čtěte více
Nahoru