Blog Online Fitness

4 cviky pro pevný zadek s Katkou Křístkovou
Fitness

4 cviky pro pevný zadek s Katkou Křístkovou

07.11.2019
Nudí tě už klasické cviky na zadek? Chceš něco náročnějšího? Nebo naopak se necítíš na pokročilé cviky? Vyzkoušej tento skvělý trénink na zadek od naší trenérky Katky Křístkové, která si pro tebe připravila varianty jak pro pokročilé, tak pro úplné začátečníky. Trénink, který sedne všem!

 

Trénink

Trénink provádíme v rychlém tempu, ale stále dbáme na zachování správné techniky cviků. Cviky cvičíme po dobu 25 sekund s 10 sekundovými přestávkami mezi jednotlivými cviky. Snažíme se tento trénink zvládnout alespoň ve dvou kolech, nejlépe ve třech.

 

 

Cviky

Kačenky

Zaujmeme pozici ve vyšším dřepu a s pravidelným dýcháním uděláme pár kroků dopředu a následně zase zpět. Po celou dobu se snažíme zůstat ve dřepu. Dáváme pozor, abychom měli rovná záda a neprohýbali se.

 

Snazší varianta – Dřepy

Postavíme se na šířku pánve a s nádechem uděláme dřep dolů, s výdechem se vracíme zpět nahoru. Opět dbáme na rovná záda, aby nám nešly kolena před špičky.

 

Dřep s výskokem a výkopem

Postavíme se na šířku pánve, s nádechem uděláme dřep, při návratu zpět zanožíme levou nohu, opět uděláme dřep a při návratu zanožíme pravou nohu, uděláme třetí dřep, ze kterého vyskočíme a ve vzduchu spojíme nohy k sobě.

 

Snazší varianta – Dřepy se zanožením

Postavíme se na šířku pánve, s nádechem uděláme dřep, při návratu zpět zanožíme levou nohu, opět uděláme dřep a při návratu zanožíme pravou nohu.

 

 

Přítah kolene

Postavíme se rovně, dáme si ruce za hlavu a s nádechem uděláme dřep, při návratu do výchozí pozice přitáhneme levé koleno k pravému loktu a vytočíme se trupem. Následně strany vyměníme.

 

Snazší varianta – Dřep s dotykem

Postavíme se rovně, ruce si dáme před sebe a s nádechem uděláme dřep, při návratu do výchozí pozice přitáhneme pomalu levé koleno k pravé dlani, následně strany vyměníme.

 

Úkroky do strany

Zaujmeme pozici ve vyšším dřepu a uděláme několik kroků do strany a zpět. Dbáme na to, abychom stále zůstali ve dřepu, měli zpevněný střed těla a rovná záda.

 

Snazší varianta – Úkrok s postavením

Uděláme krok do strany a dřep, následně se narovnáme, uděláme další krok do strany a opět dřep. Pravidelně měníme strany.

 

 

Ing. Kateřina Škrlová 

Redaktorka OnlineFitness.cz
online fitness

 

Další články

Fitness
3 rychlá cvičení, která tě budou zaručeně bavit
3 rychlá cvičení, která tě budou zaručeně bavit
Najít si oblíbené cvičení je velmi důležité, abychom se na trénink těšili a užili si ho. Proto si naše trenérka Katka připravila 3 rychlá cvičení, která tě budou zaručeně bavit.
Čtěte více
Fitness
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Po porodu jsem měla jako téměř každá maminka nějaké ty kila navíc a brzy jsem z nich byla opravdu nešťastná, jelikož ne a ne shodit, spíše naopak. Na dojíždění do fitness center jsem neměla čas ani energii a platit si osobního trenéra bylo pro mě finančně nepřijatelné. Naštěstí jsem našla řešení.
Čtěte více
Nahoru