Blog Online Fitness

Pevnější zadek a stehna? S touto supersérií určitě ANO!
Fitness

Pevnější zadek a stehna? S touto supersérií určitě ANO!

17.01.2019
Supersérie jsou super účinné, jelikož při nich dokážeme totálně odpálit určitou partii. Dnes se zaměříme na posílení zadečku a stehen s tréninkem, který si připravila naše trenérka Silva.

 

Trénink

Každý cvik v supersérií odcvičíme po 30 opakování a ve 3 kolech. Nejdříve odcvičíme 3x30 jeden cvik, následně si dáme 60 sekund pauzu a přejdeme na další cvik. Celý trénink můžeme vidět na videu s naši skvělou trenérkou Silvou.

 

 

 

 

Cviky

Most

Lehneme si na zem, zpevníme střed těla a pomalu nadzvedneme zadeček tak, abychom dostali bříško do jedné roviny se stehny. V horní pozici na chvíli zastavíme a zatneme zadeček. Následně s nádechem pomalu pokládáme zadeček k zemi, ale zcela jej na zem nepoložíme.

 

 

K sobě – od sebe

Lehneme si na zem, zpevníme střed těla a pomalu nadzvedneme zadeček tak, abychom dostali bříško do jedné roviny se stehny. V horní pozici se zastavíme a dáváme kolena k sobě a od sebe. Pravidelně dýcháme.

 

 

Hydrant

Klekneme si na zem, zpevníme střed těla a s výdechem zvedneme levou nohu do strany. Nohu nenatahujeme a necháváme ji ohnutou v koleni. Pohyb provádíme pomalým tempem. Nejdříve provedeme 15 opakování na jednu nohu a následně na druhou.

 

 

Motýlek

Lehneme si na bok, zpevníme střed těla a pokrčíme nohy. S výdechem nohy nadzvedneme a pomalu zvedáme a pokládáme horní koleno. Nejdříve provedeme 15 opakování na jednu stranu a následně na druhou.

 

 

 

Ing. Kateřina Škrlová 

Redaktorka OnlineFitness.cz
online fitness

Další články

Fitness
 4 cviky pro pevnější zádové svaly
4 cviky pro pevnější zádové svaly
Záda jsou velmi opomíjenou svalovou partií, která je ale velmi důležitá pro správné držení těla a celkové zdraví.
Čtěte více
Fitness
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Kvílela jsem, nadávala a bušila pěstí do podlahy, že už nemůžu, ale… DALA JSEM TO!
Po porodu jsem měla jako téměř každá maminka nějaké ty kila navíc a brzy jsem z nich byla opravdu nešťastná, jelikož ne a ne shodit, spíše naopak. Na dojíždění do fitness center jsem neměla čas ani energii a platit si osobního trenéra bylo pro mě finančně nepřijatelné. Naštěstí jsem našla řešení.
Čtěte více
Nahoru