Blog Online Fitness

4 cviky pro pevné paže a ramena s Denisou Dráb
Fitness

4 cviky pro pevné paže a ramena s Denisou Dráb

27.10.2022
Naše expertka na posilování vršku těla je jednoznačně Denisa Dráb, se kterou si můžete zacvičit lekci Pevné Paže nebo Břicho Prsa Paže Záda. Tentokrát se Denča chopila činek a vzala si do parády paže a ramena. 4 cviky, po kterých tě ruce budou sice neskutečně pálit, ale v tričku budou pořádně hot!

 

 

K odcvičení tohoto tréninku se ti budou hodit jednoručky. Jejich váhu necháme na tobě, pokud jich máš doma více, klidně můžeš váhu jednoruček kombinovat dle své zdatnosti. Pokud naopak žádné doma nemáš, vezmi do rukou PET lahve s vodou nebo si trénink odcvič naprázdno pouze se zatnutými pěstmi. Na kompletní provedení všech cviků, mrkni na video s Denčou.

 

 

U všech cviků dbej na pevný střed těla, nepředkláněj se ani se nezakláněj, tělo je zkrátka v rovinné ose. Pokud bys nezvládla celý trénink, klidně odhoď činky a určené počty opakování si dodělej naprázdno.

 

Rozpažování

Výtlaky nad hlavu

Rotace v předpažení

Předpažování

 

Máš ráda cvičení na horní polovinu těla? Vyzkoušej lekce od naší trenérky Denisy Dráb: Pevné Paže nebo Břicho Prsa Paže Záda.

 

  

 

Samozřejmě nezapomeň i na zbývající partie těla, které můžeš procvičit například na lekci Dokonalý Zadeček, Břicho Express, Zdravá Záda nebo Zpevňovačka a Spalovačka.

 

Další články

Fitness
7 minutové cvičení stačí ke spálení 100 kalorií
7 minutové cvičení stačí ke spálení 100 kalorií
Znáš frázi: ,,1 hodina z tvého dne jsou pouhé 4%.“? Podle ní bys měla každý den zvládnout hodinu cvičení, avšak u mnohých z nás je realita zcela jiná. Cvičit hodinu je samozřejmě vždy lepší, ale pokud nestíháš, stačí i pouhých 7 minut. Přijde ti to moc krátké na to, aby to byla pravda? Pokračuj ve čtení.
Čtěte více
Fitness
ONFIT START & RESTART: 5 týdenní program pro začátečníky začíná už 3. října
ONFIT START & RESTART: 5 týdenní program pro začátečníky začíná už 3. října
V pondělí 3. října startuje program ONFIT START & RESTART, který je určen pro ty, kteří se cvičením začínají nebo se k pravidelnému pohybu chtějí po pauze vrátit.
Čtěte více
Nahoru