Blog

Fitness
3 jednoduchá cvičení, která zaberou pouhých 6 minut denně a pomůžou ti zeštíhlit stehna
3 jednoduchá cvičení, která zaberou pouhých 6 minut denně a pomůžou ti zeštíhlit stehna
Většina fitness trenérů se shodne na jednom – pravidelnost! Ale z praxe víme, že pravidelný trénink bývá občas trochu oříšek, zkrátka není tolik času a energie. Avšak existuje snadné cvičení, které lze provádět ještě v posteli, zabere jen 6 minut a pomůže nám zpevnit a zeštíhlit stehna.
Čtěte více
Fitness
Přibrala jsi? Tak s tímhle tréninkem od Aleks, ty špeky shodíš!
Přibrala jsi? Tak s tímhle tréninkem od Aleks, ty špeky shodíš!
Obžerství je konec! Ale některé z nás máme kilogramy navíc, které potřebujeme shodit a to zvládneme s tímhle skvělým tréninkem, který si pro nás připravila skvělá Aleks Indráková na lekci Spalovačka Express.
Čtěte více
Fitness
4 cviky pro pevnější stehna pomocí židle
Celulitida a nohy jako rosol, to trápí většinu žen, ale nemáme čas běhat do posilovny nebo nakupovat drahé přístroje, ze kterých se stane pouze věšák na prádlo. A přesně proto Vám přinášíme skvělý trénink, kterým lze zpevnit dolní polovinu těla, a potřebujeme k němu pouze židli. Jdeme na to!
Čtěte více
Fitness
Pět tipů jak začít správně hubnout v novém roce
Pět tipů jak začít správně hubnout v novém roce
Hubnutí, to bývá na seznamech většiny novoročních předsevzetí. Základní pravidla všichni známe, zdravá strava a dostatek pohybu, zkrátka správný životní styl. Ale co ještě můžeme dělat, abychom se ujistili, že dokážeme vytrvat ve svém předsevzetí po celý rok?
Čtěte více
Fitness
6 cviků pro Dokonalý zadeček
6 cviků pro Dokonalý zadeček
6 cviků pro perfektní zadek si pro nás připravila naše trenérka Aleks Indráková, která vede lekce Dokonalého zadečku na www.onlinefitness.cz. Když se podíváme na její pozadí, tak nám bude hned jasné, proč právě ona je odborníkem na tuto partii. Nyní můžeme i my zjistit jakými cviky, tvaruje svůj zadeček.
Čtěte více
Fitness
HIIT trénink, pro posílení celého těla
HIIT trénink, pro posílení celého těla
HIIT neboli česky: Vysoce intenzivní intervalový trénink, je trénink, při kterém se střídají fáze vysoké intenzity a klidové fáze. Tato kombinace je přímo vražedná pro naše tukové zásoby! Užijte si HIIT trénink s naší skvělou trenérkou Markétou, která je na to expert.
Čtěte více
Fitness
Břišní pekáč s Markétou Stoklasovou
Břišní pekáč s Markétou Stoklasovou
Chceš ploché břicho? Tak si mákni v tomhle skvělém tréninku, který sestavila Markéta Stoklasová a ta se v plochém bříšku opravdu vyzná! Tréninkové video, popis cviků a počty opakování najdeš uvnitř článku.
Čtěte více
Fitness
„Hubnutí je 90% duševní síly a 10% tělesné síly“ říká Dena, která shodila přes 40kg!
„Hubnutí je 90% duševní síly a 10% tělesné síly“ říká Dena, která shodila přes 40kg!
Velice obdivujeme ženy, které naleznou v sobě sílu a odhodlání pro změny své postavy a zlepšení svého zdraví. Dnes Vám přinášíme příběh až z Kalifornie, příběh Deny, která shodila přes úžasných 40 kilogramů a v hubnutí stále pokračuje. Jak to dokázala?
Čtěte více
Fitness
3 cviky pro pevná záda s Nicky
3 cviky pro pevná záda s Nicky
Pevná a silná záda jsou nejen základem pro správně držení těla, ale jsou také prevencí proti bolesti zad, která zmáhá téměř každého z nás s přibývajícím věkem. Podívejme se na několik cviků, kterými záda posílíme a preventivně budeme předcházet bolesti.
Čtěte více
Fitness
5 cviků pro štíhlejší vnitřní stranu stehen, které musíš znát
5 cviků pro štíhlejší vnitřní stranu stehen, které musíš znát
Štíhlé nožky jsou krásné nožky, a proto také většina z nás řeší, jak zeštíhlit vnitřní stranu stehen, abychom mohly nosit sukně a krátké šortky. S tímhle tréninkem ty štíhlé nožky získáš.
Čtěte více
Fitness
Univerzální cvik na bolavá záda, který zpevní i problémové partie
Univerzální cvik na bolavá záda, který zpevní i problémové partie
Bolavá záda trápí mnoho žen a z mnoha důvodů, díky bolesti v bedrech nebo horní části zad, zanedbáváme trénink jiných partií. Kdo by chtěl trénovat, když každý pohyb nějakým způsobem bolí? S tímto cvikem bolest končí.
Čtěte více
Fitness
Trénink pro posílení celého těla
Trénink pro posílení celého těla
Pokud jsme plně vytížení prací, rodinou nebo z nějakého jiného důvodu nemáme moc volného času, tak oceníme takové tréninky, kterými lze posílit celé tělo najednou, abychom nemuseli cvičit 5x týdně. Ruce, záda, břicho, nohy a také kardio – to vše lze posílit tímto tréninkem.
Čtěte více

«  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »
Nahoru